دانستنی های دندانپزشکی کودکان

مقالات آموزشی مربوط به دندانپزشکی اطفال در کرج

خرداد ۷, ۱۳۹۹

دندانپزشکی کودکان و کرونا

با كاهش محدوديت قرنطينه خانگی و شروع به کار واحدهاى صنفى، مطب هاى دندانپزشكى كودكان نيز با رعايت احتياطات و محدوديت در انجام درمان اورژانس دندانپزشكى کودکان شروع به کار کرده اند
بهمن ۱۹, ۱۳۹۸

دندانپزشکی کودکان با بیهوشی در کرج

به والدين توصيه مى شود با مراجعه به يك متخصص دندانپزشكى كودكان در كرج، درصورت نياز درمانهاى كودك خود را در يك مركز دندانپزشكى بيهوشى مجهز در كرج  انجام دهند
بهمن ۵, ۱۳۹۸

دندانپزشکی کودکان در کرج

با افزوده شدن تعداد متخصصين دندانپزشكى كودكان در كرج، سطح خدمات تخصصى دندانپزشكى در شهر كرج بسيار پيشرفت نموده. لیست متخصص دندانپزشک اطفال در کرج شامل خانم دکتر ماندانا حجازی و...
شهریور ۱۳, ۱۴۰۱

روش های خانگی برای تسکین دندان درد

درمان های خانگی برای تسکین درد شدید دندان چیست؟ آیا استفاده از روغن میخک برای دندان درد بی خطر است؟ چگونه از شر دندان درد شبانه خلاص شوم؟
شهریور ۶, ۱۴۰۱

آیا سفید کردن یا بلیچینگ دندان در کودکان مجاز است؟

آیا بلیچینگ دندان در کودکان مجاز است؟ چه دلایلی برای در نظر گرفتن سفید کردن دندان ها در سنین پایین تر وجود دارد؟ حساس شدن دندان کودک بعد از بلیچینگ
مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

کودکان از چه سنی باید بریس ارتودنسی استفاده کنند؟

کودکان از چه سنی باید بریس ارتودنسی استفاده کنند؟ چکاپ ارتودنسی چه زمانی باید برای کودک شما انجام شود؟ علائم و نشانه هایی که کودک شما به بریس ها نیاز دارد
مرداد ۸, ۱۴۰۱

مسواک برقی برای کودکان

آیا مسواک های برقی برای دندان های کودکان مفید هستند؟ چند بار در روز باید دندان های کودک نوپای خود را مسواک بزنید؟ مسواک برقی برای کودکان از چه سنی استفاده میشود؟
خرداد ۲۹, ۱۴۰۱

مراقبت های دندانی کودکان دارای اختلالات مختلف

کودکان مبتلا به اوتیسم برای درک و تمرکز روی درمان های دندانپزشکی به کمک نیاز دارند. امکان انجام اقدامات پیشگیرانه مانند مسواک زدن و اعمال فلوراید موضعی برای کودکان اوتیسم نیاز به کمک دارد
خرداد ۲۲, ۱۴۰۱

مراقبت های دندانی برای کودکان معلول

مانند هر کودک دیگری، والدین یا سرپرستان قانونی کودکان معلول و دارای اختلال تنها افرادی هستند که حق دارند پیگیر مراقبت های دهان و دندان آنها باشند.
خرداد ۷, ۱۴۰۱

آنچه باید در مورد دهانشویه برای کودکان بدانید!

آیا کودک علاوه بر مسواک زدن و نخ دندان کشیدن باید از دهانشویه استفاده کند؟ سن مناسب کودکان برای آغاز استفاده از دهانشویه چند سال است؟
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۱

ترمیم دندان شکسته در کودکان به چه صورت است؟

بلافاصله پس از شکستن دندان کودک چه کاری باید انجام داد؟ شکستگی دندان های شیری با شکستگی دندان های دائمی کودک چه تفاوتی دارد؟ ترمیم دندان شکسته در کودکان
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱

آماده سازی کودک برای درمان ریشه و مراقبت بعد آن

پس از تخلیه پالپ شما باید مرحله بهبود را سپری کنید تا دندان فرزند شما دوباره عفونی نشود.مراقبت های بعد از درمان ریشه در کودکان چگونه انجام میشود؟